LiVaLy.reismee.nl

Dag 13 van Cache Creek naar Clearwater

Na nog even rond gekeken te hebben in de giftshop van Hat Creek Range en ieder een halve liter cowboycoffee (lees: slootwater) naar binnen te hebben gekieperd gingen we vol goede moed op weg naar onze volgende stop waar we 2 nachten zouden verblijven. Zouden we nu dan beren gaan tegenkomen onderweg??? Om direct maar het antwoord te geven op deze prangende vraag; nee dus. Wel zagen we een ieni mieni piepklein eekhoorntje de weg overschieten. Ook leuk hoor, ach we zijn snel tevreden.

De camping Dutch Lake Resort hadden we redelijk snel gevonden, het juiste stekkie uitzoeken had daarentegen wat voeten in de aarde. In eerste instantie kregen we een plek op een open veld toebedeeld. Aangezien we dat met die brandende zon niet zo zagen zitten, zijn we bij de receptie gaan vragen of we mochten wisselen. Deze stap hebben we 4x moeten herhalen voordat we eindelijk een plek kregen waar we én beschutting hadden én de aansluiting voor electra en water binnen de reikwijdte van onze snoeren viel én één waarop überhaupt een camper kon staan. Daarna konden we dan eindelijk een duik nemen in het meer van de camping, tussen de kikkers, schildpadden en waterlelies. Verfrissend was het wel.

Daarna nog een salade en chicken wings gegeten in het painted turtle restaurant met uitzicht op Dutch Lake. Het eten was best goed, alleen deed dat 'Dutch' z'n naam wel eer aan. Het terras was overbevolkt met Nederlanders namelijk. Het werd dus een snelle hap. Daarna nog 2 wassen gedraaid in de laundry want tja, je maakt wel wat vies tijdens zo'n vakantie.

Helaas werd onze nachtrust verstoord door luidruchtige buren die, zo wij later vernamen, een reünie gepland hadden. Tuurlijk, hebben wij weer...

Wendy

Ach, wij hebben sinds dinsdag nieuwe (Nl) buren van de meest mutserige soort!
Ik had al geen goede beurt gemaakt nadat ik hun kinderen op hun * had gegeven toen ze eenden met stenen aan het bekogelen waren!
Toppunt van avontuur voor de moeder als haar dochter van een jaar of zeven naar het toilet moet (3x vallen en ze is er): 'Oh, dan gaan we samen. Wat een avontuur!'