LiVaLy.reismee.nl

Dag 19 Banff

Gezien het druilerige weer besluiten we maar eens een beetje te shoppen in Banff, we hadden nog niet genoeg geld uitgegeven namelijk... Eerst Evelyn's coffeeshop ingedoken alwaar een dubbele espresso en lekkere broodjes genuttigd worden. Zo, laat nu het 'spenden' maar beginnen. Gelukkig valt t mee want het zijn toch best forse toeristenprijzen die ze hier hanteren, daar trappen wij nuchtere Hollanders heus niet in. Leuk is het wel om gewoon rond te kijken. Na nog even de apps gecheckt te hebben in het visitor centre (altijd gratis wifi), besluiten we de Fenland Trail te lopen. De continue aanwezige alertheid op beren en andere dieren maakt overigens wel dat we niet geheel ontspannen lopen.

Na de trail besluiten we de camper toch maar te verplaatsen richting de RV strook bij het station van Banff, daar mag 'ie namelijk de hele dag staan i.p.v. de 3 uurtjes in het centrum. Ze hebben ook al een mooie krijt-/markeerstreep op onze voorband gezet ter aanduiding voor parkeerbeheer dat we de tijd lichtlijk overschreden hadden. Teruglopend richting centrum (5 minuten) besluiten we bij Earl's onze hongerige maagjes te vullen. Daarna gaan we retour richting de campground.