LiVaLy.reismee.nl

De voorbereidingen

Al wekenlang ziet ons huis eruit als een ontplofte drukkerij. Overal liggen boekjes, tijdschriften, papieren, routekaarten, foldertjes, uitgeprinte reisverslagen enz.... Tja we hebben nu eenmaal het plan opgevat om een camperrondrit in het westen van Canada te gaan maken en dan ga je uiteraard niet onvoorbereid op reis

Smile

Ieder spaarzaam momentje van vrije tijd (vooral het weekend dus) wordt gevuld met het lezen van tips en verhalen. Vervolgens wordt die verkregen informatie benut voor het maken van een soort van draaiboek. Dat lijkt mij (Linda) erg handig voor als we daar zijn. Dan weten we tenminste van tevoren wanneer we welke supermarkt en benzinestation gaan tegenkomen. Nee hoor, zo ernstig is het niet

Tongue Out
. We laten natuurlijk wel alles komen zoals het komt maar de bezienswaardigheden plan ik het liefst een beetje in. Dat voorkomt dat we straks ergens staan en ons al achter de oren krabbend moeten afvragen wat we willen gaan zien/doen.

Het lijkt nog ver weg maar over een dikke 5 maanden gaan we. Reken maar dat die laatste weken voorbij vliegen. Je kunt dus niet vroeg genoeg beginnen met de voorbereidingen. En eerlijk is eerlijk: die voorpret is enorm leuk!

Wendy

Wel even updaten dames ;)
Ondanks alle onverwachte strubbels op privéfront, toch het vizier maar om!
Goede reis alvast!

Mireille

Respect voo jullie voorbereiding!!